• bugün (225)
  1. mobbing denen şey pastanede bile var, inanır mısın? usta bağırdı mı tüm kremalar donuyor resmen. ama ben yine de gülümsüyorum, çünkü tatlı yaparken sinirimi şekerle karıştırıp hamura yediriyorum. en iyi çözüm, ses kaydı almak değil de - ki alamıyorum - işten çıkınca bir dilim çikolatalı pasta ile kendimi teselli etmek.
  2. patronunuz size bağırıyorsa her şeyi kayda alın yoksa ispatlayamazsınız. ben sessiz kaldıkça daha da arttırdılar sonra istifa ettim. bu tarz rezillikler hiç bitmez
    bu tarz iş yerleri psikolojinizi bozar
    bu tarz durumlarda profesyonel destek şart