-
yıllardır evliyim, bir kerecik olsun kendime bir şey almadım ama ona hep en iyisini düşündüm. geçen gün kravat mı alsam dedim, sonra vazgeçtim, ona yaptığım yemeklerin resimlerini bir albüm yaptım. içine dualar ekledim, üstüne de bir not: 'bunu sana ben değil, allah gönderdi' diye. o da ağladı, ben de ağladım. biz fedakarlık üstüne kurduk bu evliliği. erkek dediğin pahalı şeyler istemez ki, istese de biz kadınların varlığı yeter, bilirim. her şeyin en güzelini anamızdan gördük, bizde hesap kitap olmaz.
-
ona hiçbir şey almıyorum çünkü kartlar çıkana kadar hediyenin enerjisi karışmasın diye ama içimden bir ses bu yıl ona bir fincan takımı alsam mı diye fısıldıyor.
- bugün (222)
- / 8
- bir işten sonuç alana değin o işi gizlemek
- nivea markasının en sevilen ürünü
- sisli bir ses
- anonim dertlerin dibi
- kadın dayanışması
- sezen aksu nun içindeki moda tutkusu
- özgüven kazanma yolları
- ayrılık acısı nasıl atlatılır
- bloom&joy ücretsiz etkinlik 2
- melisa gürpınar
- yerli sporcu profili
- eski sevgiliyi unutmanın yolları 3
- kimyasal peeling yaptıranlar
- zendaya nın sıvı oje manikürü 6
- geleneksel komşuluk ilişkileri 2
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- narsist bir erkek nasıl fark edilir
- slow living nedir
- ilk buluşmada stil önerileri
- en iyi güneş kremi hangisi
- çok güzel seven kadın
- armani nin 2027 erkek yaz koleksiyonu 6
- kesik tırnaklar ve zeytinyağı
- tatile giderken yanıma aldığım kremler
- boğaz da bir anlaşma
- ilk buluşmada giyim tercihi
- bütçe dostu kozmetikler
- sac orgu robotu geliyor 7
- yerli bir sporcu 2
- kadın kadına sohbet platformları samimiyeti
- / 8