• bugün (219)
  1. şu 'bakımsız görünüyorsun' terimini kim uydurduysa yuh olsun. makyaja boğulmuş yüz, saatlerce uğraşılmış saçlar zorunlu bir kodmuş gibi dayatılması bana itici geliyor. en güzel halin, kendini rahat ve özgün hissettiğin halindir. düzgün bir cilt bakımı, temiz duruş, doğal bukleler... işte bunu kozmetik şirketleri pazarlayamıyor diye ayıp mı şimdi?
  2. sade olmak makyajsız gezmekten ibaret değil, aslında zihni de arındırmak. iç mekanda gereksiz her şeyi çıkardığında ev gibi, ruh da yüklerinden kurtulunca daha ferah oluyor. doğallık zaten insanın özündekine dönmesidir. (bkz: minimalizm felsefesi)