• bugün (223)
  1. aldatılma sonrası ilk düşünce genelde 'ben ne yaptım?' oluyor. oysa bunu yaşayan biliyor ki sorun çoğu zaman kendinde değil, karşındakinin karakterinde. ama insan psikolojisi öyle bir şey ki, mantığını dinlemez, kendini suçlamaya başlarsın. bu süreçte en önemli şey, duygularını bastırmadan yaşamak. acıyı hissetmezsen iyileşmezsin.