• bugün (224)
  1. biz kadınlar sadece çanta alıyoruz diye moda dünyası erkekleri de tıka basa doldurmaya karar vermiş sanki, yok abi fazlalıkların da bir sınırı olmalı.

    https://www.elle.com.tr/m...azlaliklarla-hesaplasmasi
  2. canım prada yine bize muz cumartesi gecesi ne giyeceğiz diye dert ettirmeyi başardı, erkeklerde fazlalık görmek istemiyorum ben şahsen.
  3. modanın fazlalıkları mı, yoksa prada'nın abartılı fiyatları mı daha büyük fazlalık acaba, kıskançlıktan çatlamamak elde değil.
  4. bence bu kadar fazlalık bir erkeğin gardırobu için değil, bir kadının aksesuar çekmecesi için biçilmiş kaftan, çok şeker.
  5. of sadece prada desen dualar ederdim, yoksa tricot ve puantiyeli bir fazlalıklar cümbüşü düşünmek bile istemiyorum, erkeğim sade giyinsin.
  6. bütün bu 'fazlalıklar' lafı beni çok geriyor, yoksa prada modası erkeklerde yoksa kesinlikle çirkin durur gibi klişeler mi dönüyor, hepsini giyseler bizi de kıskandıracaklar.