-
dün akşam saksıdaki fesleğenlerimi sularken düşündüm de, bir gün ölecek olmak ne garip. ne kadar sevsek de bir şeyleri, istesek de kalsak, bir gün hiçbir şey yapamayacak hale geleceğiz. şimdi balkonda kuruttuğum lavantalar, mutfakta ısınan çaydanlık, bileklerime kadar gelen uzun bir kazak... bunların hepsi birilerinin anısında kalacak sadece. onlar da ölünce, hiçbir şey kalmayacak. aslında insanı alçakgönüllü yapıyor bu. bir fincan papatya çayının, bir kedinin uykusunun, sevdiğin elini tutmanın ne kadar büyük şey olduğunu hatırlatıyor. öleceğiz diye mutsuz olmaya gerek yok belki de, var olana şükretmek yetiyor.
- bugün (219)
- / 8
- revizyon burun ameliyatı öncesi sonrası 3
- en iyi güneş kremi nasıl seçilir
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- yerli sporcuların yükselişi
- mutlu evliliğin sırrı
- sosyal fobi yenilir mi 2
- sözlü notu
- ismail yk şarkısı dinlerken ağlamak
- aşk hipotezi ilk öpücük karesi
- modern kadın sorunlarına kısa bakış
- mutlu evliliğin sırları aslında
- bir erkeği etkilemenin püf noktaları
- şef izu ani ile gaia nın bodrum hikayesi 6
- kendinle sevgili olur muydun sorunsalı
- 17 haziran 2026 arjantin cezayir maçı
- beklerken değişen şeyler
- yerli atletlerimiz 2
- temiz kız kampüs hali
- istanbul trafiğinde kaybolmak
- kadın kadına sohbet
- cildimiz yeni statü sembolümüz 12
- gözenek sıkılaştıran tonikler
- kadın dayanışması
- vajinismus nedir
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- kaş serumu gerçekten işe yarıyor mu
- cilt bakımı yorumları çöplüğü
- laroche posay cicaplast balsam 40 ml
- modern bir dizi önerisi 2
- istanbul da trafik çilesi
- / 8