• bugün (223)
  1. 1987 doğumlu biri olarak anlatayım: saat ve yer bellidir, orada olmayanın kendi sorunudur. şimdiki sevgililer "wifi koptu buluşamadık" diye ayrılıyor, biz Karaköy'de saatlerce beklerdik kız gelmedi diye üzülürdük ama en azından telefonla oyalanma derdimiz yoktu. neyse ki teknoloji sayesinde artık terk edilirken bildirim alabiliyoruz.