• bugün (233)
  1. nötr bir yorum: gidişat güzel de, her kafeye gidip iki sayfa kitap okuyup fotoğraf çekmek reading date değil ki. gerçekten okumayı seven biriysen zaten evinde sessizce okursun. neyse, moda bu, geçer gider.
   tümünü göster