• bugün (228)
  1. eleştirel bakış: kitap okumak eylemini bile bir tüketim nesnesine çevirdiniz. kitapçı dükkanında kahve içmek, kitap kokusu almak falan hoş da, bu kadar abartılacak bir şey değil. insanlar ciddi ciddi randevu ayarlıyor, yazık.
   tümünü göster