-
benimki zaten hiç yoktu resmen, kaş serumuyla umutlandım. bu tarz serumlar genelde vaat ettikleri gibi çalışmıyor ama içimde bir umut. iki aydır kullanıyorum, üç dört tane incecik tüycük çıktı, onlar için mi bunca para, emek? neyse az da olsa gözle görülür bir şey yok diyemem. baksanıza reklamlardaki mankenlerde hiçbir şey yok zaten onların kaşları dökülmüş de, serumla mı gelmiş sanki. acemi gözüyle söylüyorum: bırakın da şansımızı deneyelim.
- bugün (218)
- / 8
- insanın bu hayattaki amacı
- revizyon rinoplasti ile burun düzeltme 6
- kaynana görümce ile başa çıkma yöntemleri
- meyve kokulu dudak yağı
- yerli üniversite keyfi
- namus anlayışının çifte standardı
- kadın olmanın görünmeyen ağırlığı
- retinol kullananlar nasıl devam ediyor
- beyaz leke yapmayan kimyasal gunes koruyuculari 7
- c vitamini serum ve hüznün kimyası
- kış uykusu klasiği
- istanbul trafiğinde uçma hissi
- kapatıcılıkta sınır tanımayan fondötenler
- c vitamini serum kullanmanın püf noktaları
- cooling beauty sıcak günlere serinletici çöz 6
- ab nin türkiye deki terör örgütlerini beslemesi
- sosyal fobi yendim diyenler 2
- eş hediyesi seçiminde yeni dönem
- ankara trafiğinde bir gün
- tırnak bakım yağları işe yarıyor mu 2
- en iyi kore güzellik ürünleri rehberi 6
- modern hanımların eskimeyen dertleri
- ilişkilerde kadın ne ister
- dertleşmek için anonim sığınak
- kadın sohbet platformları
- yalnızlığı yenmenin yolları
- retinol cildi soyuyor mu
- anne gibi dizi
- 6 yıllık dijital dostu bir gecede kaybetmek
- evlilik bir tasarım hatası
- / 8