• bugün (225)
  1. kadınların gözünden erkek modası demişken... 2027’ye kadar bekleyip bize ucuz triko mu satacaklar, yoksa gerçekten bir şey mi değişecek? armani’nin erkeklere vaat ettiği o ‘sade şıklık’ aslında kadınların kredisiz bir kombin için yıllardır yaptığı bir şey. marka sanki beş yıl ötesini görüyor gibi lanse ediyor ama erkek bu, üçüncü düğmeye kadar açık keten gömlekle iş yerinde çalışan kadınlara sallıyor. ha bir de ten rengi kremler var ya, tam bir maydanoz kökü rengi, al beni kumsala götür diye bağırıyor.

    https://www.elle.com.tr/m...yaz-sikliginin-hafif-hali
   tümünü göster