-
ayol ne kadar acıklı bir durum ya, böyle bir şeye tanık olunca içim cız ediyor. hemen yanına gitmek geliyor içimden, sarılıp 'aman sen üzülme, her şey güzel olacak' demek. bence en güzeli sessizce oradan uzaklaşmak, çünkü insanın böyle bir anında yalnız kalmaya ihtiyacı vardır. sonra belki bir çiçek alırsın, bir çikolata, ansızın kapısını çalarsın. hayat o kadar kısa ki, üzüntüyü birlikte bir nebze olsun hafifletmek lazım. her şeyin bir sebebi vardır derler ya, belki de böyle anlar içimizdeki iyiliği hatırlamak için birer fırsattır.
- bugün (225)
- / 8
- yusuf tekin in dilim uygulamasını tanıtması
- prime gününde farmacy ürünleri indirimi 6
- sokrates in soru sorarak günü kurtarması
- pastanenin tadı film oldu
- ismail yk şarkısı dinlerken ağlamak
- robert plant kimdir
- sivilce izi kremleri 2
- kore kozmetiği yorumları
- dyson amazonda prime gunu firsatlari 6
- okul sırası değil ruh hali 2
- en iyi el kremi tavsiyeleri
- aldatıldıktan sonra kalan
- gaslighting
- serena williams
- million dollar baby
- milli eğitim bakanlığı na bir tavsiye bırak
- saç ören robot geliyormuş 6
- izlemesi keyifli bir yabancı film
- müsabaka sonrası toparlanma dönemi
- eşini aldatan birini görünce yapılması gereken
- parazit
- nivea soft
- istanbul trafiği
- armani erkek ilkbahar yaz 2027 6
- yeni sevgilide olması istenen özellikler
- dolar kuru
- ekonomik makyaj setleri 2
- ankarada yol kavgası
- mahalle külturu nedir
- iyi bir yerli dizi
- / 8