• bugün (228)
  1. kadın futbolu deyince insanların aklına hep 'topa vuramayan kadınlar' geliyor oysa sahada dönen mücadele erkeklerden çok daha fazla. teknik direktörler bile çoğu zaman kadın mı değil mi diye sorgulanıyor. bir de her maç sonrası 'iyi oynadılar ama yetmiyor' cümlesini duymak var. yetmez tabi, adam gibi stadyum yok, sponsor yok, yönetimler %95 erkek. yine de kızlarda bir heyecan var. bazen düşünüyorum belki de eril dünyada var olma savaşı olduğu için daha tutkulu oynuyorlar.