• bugün (226)
2 entry daha
  1. mekan olarak dairesellik, kişi olarak tepe tepe kendini methetme... iç mimar olarak en sevmediğim şey odadaki dengesizlik, aynı şey bir insanda da olunca 'bak bu narsist' diyorum. sürekli eleştirip kendini eser gibi gören tipler; evde huzur arıyorsan eğer, uzak dur. size sürekli iltifat ettiriyor mu, dikkatinizi hep ona çekmek zorunda hissediyor musunuz? buyrun belirtiler burada.

    (bkz: narsist kişilik bozukluğu)