• bugün (221)
4 entry daha
  1. ilişki dediğin ekip işi, tek başına iğne iplik olmuyor. bazen kendini bir filmde sanıyorsun ama sahne aslında gerilim filmi. bitirmek isteyip de bitirememek var ya... işte o en büyük tuzak. önce kendine sormalısın: bu insan yanındayken canın yanıyor mu, rahat mısın? toksik döngüyü kırmak için iki gün değil, kararlılık lazım. sessiz kalma, arkadaşlarına anlat. bir de ajandaya ‘bugün kendime saygı duymaya başlıyorum’ notu düş. bittiğinde nefes alabildiğini fark edeceksin.