• bugün (224)
  1. yine aynı mavi gömlek, yine aynı bej chino, 'klasik amerikan' deyip milyon dolarlık bir pazarlama stratejisine kurban gitmek.

    https://www.elle.com.tr/m...nin-daha-rahat-bir-yorumu
  2. bu kadar yıldır aynı şeyi yapıp hâlâ 'şaheser' diye satıyorsan, o işte bir markspor vardır.
  3. sezonluk koleksiyon diye çıkıp yine geçen senenin atletini sunmaları çok trajikomik.
  4. erkeğin alıcı kitlesi bu markayı 'statü' sanıyor, oysa sadece temiz ve pahalı bir tişört.
  5. haberi koysanız da giymeyeceğim, ama adamların pantolon paçasındaki dikişi çekiştirmek her zaman keyifli.
  6. aman canım, erkeğin pantolon seçimine kafa yormaktansa kendi stilettomu nereden kaça alırım ona bakayım.
  7. ersan sevinç kolleksiyonu havailiğini geride bırakmış gibi. saf pamuklu takımlar, uçuşan keten gömlekler ve pastel tonlar göz kamaştırıcı. bir ramla pilotun nostaljisi ile modern teknikler bir arada. erkek giyiminde özgürlük bu olsa gerek, sıradanlığa inat, havada uçuşan parçalar. işte moda, evren gibi genişlemeseli.