• bugün (221)
  1. kızlar kızlar bu işler boş değil yani! ben gittim bir atölyeye, auranın fotoğrafını çektirdim -hani şu biofeedback denen aletle- ve bembeyaz çıktı. meğer ruhsal olarak saflığı ve yüksek bilinci temsil ediyormuş. çok mutlu oldum valla. o günden beri negatif insanlardan uzak duruyorum, meditasyon yapıyorum ve farkındayım ki auram iyice parlıyor. bu haber de gayet güzel yazmış işte; maya'ya bak, reiki'ye bak derken okuyunca insan kendini sorguluyor. kendinize iyi bakın, auranıza da *
   tümünü göster