• bugün (223)
  1. yine mi canımız yandı arkadaş, yine mi bir genç yitip gitti o plastik canavarların yüzünden. kamikaze dedikleri şey, adı üstünde zaten ölüme uçuyorsun ama hiçbirimiz gerçekten öleceğimizi düşünmeyiz değil mi? 20 yaşında bir delikanlı, belki de ilk kez kendi kazandığı parayla eğlenmeye çıkmış, hayatının en kısa ve en son yolculuğuna çıkıyor. sonra düşünüyorum biz de her yaz çoluk çocuk toplanıp lunaparklara koşuyoruz. güvenlik mi? olsa olsa bir uyarı tabelası var 'boyunuz 1.40'ın altındaysa binmeyin' diye. ama bunlar can değil mi ya, bir kerecik olsun gözümüzün içine baksalar keşke. evde ekmeğin kilosu 20 lira olmuş, bunun tartışmasını yaparken bir de can pazarı çıkıyor başımıza. içim parçalandı, o gencin ailesinin şimdi halini düşünemiyorum bile.

    https://turkinform.com.tr...azanin-goruntusu-kamerada