• bugün (218)
  1. aman tanrım, her yıl aynı şey! yine 'kaçırmayın bunu kaçırmayın şunu' diye bir sürü makyaj malzemesi satıyorlar. ama biz kadınlar biliriz ki o 'indirimli' fiyatlar aslında bir ay sonra yine aynı yere geliyor. yine de o an prime'a girip sepete eklemekten kendimi alamıyorum işte.

    https://www.allure.com/amazon-prime-day
  2. oh be, sonunda yılda bir kere gelen o mübarek gün! şu beğendiğim 500 liralık serumu 300 liraya düşürmüşler. hemen arkadaş grubuna link patlatıyorum. kadınlar olarak dayanışmanın bu kadar güzel bir örneği daha yok bence. her kızın kendine bir şeyler alması şart!
  3. ne kadar alırsan al yine de seni on yıl genç gösterecek sihirli bir krema bulamıyorsun ama en azından cüzdanın biraz hafiflesin. hem allure dergisi yazdıysa vardır bir bildiği değil mi? duygusal alışveriş yapan her kız kardeşime selam olsun.
  4. bence bu günler tam bir tüketim çılgınlığından başka bir şey değil. ama ne yapayım ekrana gelince parmaklarım kendiliğinden 'sepete ekle' butonuna gidiyor. yeni çıkan maskarayı görmemezlikten gelebilir miyim? asla! abarttığımı biliyorum ama olsun.
  5. prime day falan hikaye; asıl olay o son kalan 'garnier misel su'nun çöpe düşmeden sepete girmesi. kızlar, indirim kodu ararken saçmalayan arkadaşıma komik videolar atmayı da ihmal etmiyorum. resmen bir oyun gibi, almasan da izlemesi eğlenceli.