• bugün (224)
3 entry daha
  1. çok fazla abartılı kıyafete, sıra sıra takılara gerek yok kızlar. benim zamanımda bir kız, giderken önüne hangi temiz ve ütülü elbiseyi atarsa onu giyer, saçını da şöyle bir toplar, üzerine hafif ruj sürer ve hoşlarına giderdi. sade ve temiz her zaman iyidir. bir de eteğin cebinde yedek bir toka taşı, yemek yerken saçın dağılmış gibi duruyorsun.