• bugün (220)
  1. bakın çok seviyorum farmacy’i, o yeşil ambalajları, kokusu falan da güzel ama bu indirim furyası sırasında abartmamak lazım. bir tane deep moisturizer aldım, şu ara kirada benden nemli, anlayacağınız. keyifli indirimler ama bir aydan fazla cilt bakım rutinimize sirayet ediyor bu heyecan, dikkat etmek gerek.
   tümünü göster