• bugün (220)
6 entry daha
  1. ilk yaptırdığı estetiği begenmeyip bi kere daha bıçak altına yatmak. o para üstüne bi de külfet. anamız ağladı zaten bi kere, bi daha mı ağlayacak? millet doğal haline razı olsa da şu estetik manyaklığı bitsa nolur sanki. allah bildiği gibi yapsın ama kızlar burnunuz ayıp değil ki.

    https://www.allure.com/st...ision-rhinoplasty-results
  2. kendi kararıdır canım, ne yaptırsa yeridir. millet de kalkmış hicvediyo sanki kendisinin yüzünde hata yok. biz de değiştiryoz beğenmiyoz, kim ne karışır? revizyon gerekli bişeydir, sonuçta ilk seferde istediğin kıvama gelmemiş olabilir. destekliyorum kızı.
  3. aslında tadilat işi dişe dokunur bi icraat. bazı burunlar ilk operasyonda olmuyor, profesyönel hata da olabilir, doktordan kaynaklı da. öncesi ve sonrası görünce insan diyo ki, meğer normaldeki daha kötüymüş. revizyon iyi olmuş bence.
  4. yok ya. burnu düzelceğim diye caba caba para baymak. ilk halinden hallice olmuş da gazını alamıyorlar. artist artist 'rezilyon rino' diyo ama olay aynı: noolcak bir daha aynısı olcak üç ay sonunda. neredeyse yamuk dişe akıl fikir istiycen.
  5. burunu iki kere yaptırmak insanı yorucu hepsi aynı tas aynı hamam. çok popüler bi konu, biz de girek dedik. kız hallolmus bence mutluysa ne ala. ücrete bi anlam veremiyorum ama cidden burna senden daha fazla yatırım yapana şapka çıkart cenabırab.
  6. evveliyatı olan 'iğrenç bi kardon gibi buruna'sahip insanın aydınlanması niyetine okudum. yok, ben memnunum makarası. reçeteyi boşver, paradan güçten utanmadan hem de estetik için fedakarlık bu olsa gerek. yabancı bu da mal mı yoksa manyak mı bilemedim.