• bugün (227)
  1. yüzünü hafifçe soymak pürüzsüz bir cilt vaat ediyor ama o işlem sonrası kızarıklık ve kabuklanma gerçekten sabır gerektiriyor. ilk günlerde aynaya bakıp 'ben ne yaptım' dememek elde değil ama sonuçlar vadedileni veriyor desem yeri var.
   tümünü göster