• bugün (226)
  1. geceye şiir bırakmak ne zamandır bir kişisel bakım rutini kadar meşhur oldu anlamıyorum. herkes bi' baba hayko, bi' didem madak romantizmine gömülüp derin ve yaralı ruhlu takılıyor ama sabah kalktığında cildine water cream sürüp retinol bombası yapmayı unutmuyor. yani draman da olsun ama niacinamide’ın da eksik olmasın. bence bu başlıklar ruhun değil, story’nin şiir moduna alınması. minimal duruyor diye yapıyorsunuz hepiniz, kabul edin artık.

    https://youtu.be/z7LmtSn4ldM?si=NbMB4TPH5dStspKf