• bugün (224)
  1. ben de tırnaklarıma akrilik yapıp sökmeyeyim de böyle doğal kalsın, sonra geometrik sanat eseri muamelesi görürüm.
  2. herkes soyulmuş oje sanarken bilinçli minimalizm, keşke benim tırnaklarım da bu kadar dert etse.
  3. hehe tırnağında oje yok ya çok komik, mondrian tablosu gibi eksik bi parça kalmış.
  4. marka giyince tırnak da manşet oluyor, trendyol tırnakları da ayrı bi alem.
  5. kızın tırnağı bile haber oluyor, siz hala yaptığınız berber işine odaklanın.
  6. nefretimi kusacak bir şey ararken bunu mu buldum? hep böyle boş şeylerle mi uğraşıyoruz?

    https://www.allure.com/st...bieber-white-summer-nails