• bugün (225)
  1. yazık ya, o vintage tasarımların gidişini izlemekten yorulmuştum, varsın gitsin.
  2. dossena gitsin de ne değişecek? soyadı değişmeyen markada kimse fark yaratamaz zaten.
  3. ayrılık haberi duyunca hemen rabanne elbisemi çıkardım dolaptan, anıları tazeleyim dedim.
  4. modada bu ayrılıklar hep olur, yerine kim gelir diye bakalım, merakla bekliyorum.
  5. dossena gidince markanın ruhu da gider, metalik parçaların sırrı ondaydı resmen.
  6. zaten son koleksiyonları da çok zorlama geliyordu, hayırlı olsun modaevinde düzen değişikliği.

    https://www.elle.com.tr/m...abanne-yollarini-ayiriyor