• bugün (227)
  1. yine mi başladı bu 'biz sizi görüyoruz' tribi? sanki milyonlarca kişinin özel hayatına mumla bakıyorlar da biz farkında değiliz.

    https://www.elle.com.tr/e...da/radarimiza-girenler-15
  2. tam bir mahalle baskısının dijital hali. insanı fitili fitiline saran bir başlık, nefes alamıyoruz.
  3. hadi yine iyisiniz; herkesi deşifre edip sonra 'örtülü reklam' diye sildirmezseniz iyi.
  4. valla ben de radarınıza gireyim de elalem duysun, en azından popom üşümez o ışıklar altında.
  5. bence süper haber, iki kelimeyle anlatıyor binali yıldırım'ın da bizi izlettiğini. devlet baba kollasın bizi.
  6. ayh gece rujumu sürerken arkamda biri var sandım meğer haber başlığıymış. tüm kızlar susun, rejim konuşsun.