• bugün (225)
  1. kızlar yaptırmasın gerizekalı gibi görünüyorsunuz, hiçbir işe yaramıyo.
  2. önceki burnum 'pinokyo' gibiydi, şimdi 'disney prensesi' oldum diye düşünüyordur kadın.
  3. ulan ilkini yapan cerrahı linç etmek lazım, bir daha aynı masaya yatıyorsan o işte bir arıza var.
  4. estetik bağımlılığının doruk noktası, burnun artık bir kere yetmiyor ikinciyi istiyor.
  5. bence cesur kadın, ilk operasyon kötü olmuş ama pes etmemiş, sonunda istediği burna kavuşmuş.
  6. burnunu ilk yaptıranın hatalarını düzeltmek için tekrar bıçak altına yatmak, kadının ikinci kez aynı palyacıya gitmesi gibi bir şey.

    https://www.allure.com/st...ision-rhinoplasty-results