• bugün (218)
1 entry daha
  1. sıradan bilim insanı diye bir şey yoktur, her biri kendi mikroskobunun başında biraz delidir. tıpkı biz illüstratörler gibi, bazıları eski model bir bilgisayarla dünyayı kurtarmaya çalışırken saçları incin, kahvesi soğuk olur. bu sıradanlık aslında onlara özgürlük veriyor, kural falan tanımazlar.