-
bence en büyük düşmanımız bizatihi kendimizin içine düştüğü o 'mükemmel olmalıyım' çılgınlığı. birbirimize bakıp 'off onun kıçı daha sıkı, ben neden swift kadar mutlu değilim' diye üzülmekten önce, rakı masasında kendine bayılan bir erkeğin röntgenini çekmeyi unutuyoruz.
-
bence kendimiziz. yok şu kalıba giremedim, yok bu elbise dar, yok burda bir kilom var... sürekli kendimize laf yetiştiriyoruz. oysa en büyük düşman aslında 'yeterli değilim' yalanı. ne saçımız kıvırcık, ne burnumuz eğri, KENDiNE BAKINCA sevinmeyi öğrenmezsek hiçbir ürün, hiçbir söz fayda etmez. berduş saçla da gezsen güzelsin. bazen aynada kendine 'sus lan, güzelsin' demek en büyük savaş.
- bugün (224)
- / 8
- nesrin favori yabancı şarkıcım
- kahve molası muhabbeti
- diş hekimi sporcu olursa
- ayrılık acısını geçirecek bir şey var mı
- selülit kremleri gerçekten işe yarıyor mu
- hangi el kremi iyi
- kızını rahatsız eden şahsın kulağını kesen baba
- reading date akımı kitapçı buluşması 6
- retinol beni değiştirdi
- sivilce izi kremleri işe yarıyor mu 2
- vizeler yüzünden çöken göz altları
- yerli sporcuların görünmez mücadelesi
- nivea markasının en sevilen ürünü
- anonim dertleşme platformları samimiyeti
- kaynana ve görümceyle baş etme yöntemleri
- trt 1
- masal gibi tırnak bakımı rutini 2
- offside kuralı
- kadın sohbet platformları
- ekonomik makyaj malzemeleri
- 21 haziran günlük burç yorumları 6
- ilişkide iletişim önerileri
- sevan nişanyan
- kısa saçlı hatun çekiciliği
- melisa gürpınar
- nivea soft krem
- iş yerinde mobbing deneyimleri
- dekolteli çalışan arayan şirketin iş ilanı
- en iyi 16 erken amazon prime günü kore kozmetik 6
- dağ başında evlilik muhasebesi
- / 8