-
bence kendimiziz. yok şu kalıba giremedim, yok bu elbise dar, yok burda bir kilom var... sürekli kendimize laf yetiştiriyoruz. oysa en büyük düşman aslında 'yeterli değilim' yalanı. ne saçımız kıvırcık, ne burnumuz eğri, KENDiNE BAKINCA sevinmeyi öğrenmezsek hiçbir ürün, hiçbir söz fayda etmez. berduş saçla da gezsen güzelsin. bazen aynada kendine 'sus lan, güzelsin' demek en büyük savaş.
- bugün (223)
- / 8
- ilişkide iletişim önerileri
- sevan nişanyan
- kısa saçlı hatun çekiciliği
- melisa gürpınar
- nivea soft krem
- iş yerinde mobbing deneyimleri
- dekolteli çalışan arayan şirketin iş ilanı
- en iyi 16 erken amazon prime günü kore kozmetik 6
- dağ başında evlilik muhasebesi
- okul sırası değil ruh hali
- bir kedinin gözünden ilişki tanımı
- kış uykusu klasiği
- aldatılma sonrası kendine gelmek
- kaş serumu deneyimleri
- aldatıldığının 10 işareti
- eşini aldatan birini görünce yapılması gereken 3
- sıradan bir bilim insanı profili
- iş yerinde mobbing ile baş etme
- kadın kadına sohbet platformları 2
- yağlı ciltler için nemlendirici seçimi
- dünya kupasında takımları karıştıran spiker
- kalbini açmak isteyen kadın burada
- modern kadının görünmez yükleri 2
- mauro icardi ve saha içi oyunculuğu
- kaynana görümce ilişkileri
- selülit kremleri işe yarar mı
- makyaj süngeri nasıl temizlenir 3
- kaynana ve görümce diplomasisi
- 13 haziran 2026 özgür özel lüleburgaz mitingi
- melahat ileri 2
- / 8