• bugün (210)
  1. ilk kez yaptırdığımda hafif bir yanma hissettim, sonrasında derim soyulmaya başladı sanki yılan değiştiriyor gibiydim. peeling sonrası güneşten kesinlikle kaçınmak gerekiyor, yoksa leke kalıcı olabilir. aslında etkisini ciltteki lekeler ve ince çizgiler üzerinde gördüm, biraz cesaret istiyor ama sonuç tatmin edici.
  2. ilk seanstan sonra kendinizi bir yılan gibi hissetmeniz normal, deri soyulmaya başladığında panik yapmayın. özellikle güneş koruyucuyu ihmal etmezseniz sonuçlar gerçekten harika oluyor. benim cildim bir ay sonra eskisinden çok daha canlı ve parlaktı, resmen bebek poposu gibi oldu. peeling sonrası bakım rutini bu tarz bir plan yapmak şart bu arada.