• bugün (214)
  1. delph Üniversitesi mi, Lund mu, yoksa bir amerikan koleji mi? hepsinin kendine göre bir havası var. yalnız şu sorbonne muhabbeti çok abartıldı artık, herkes fransız şıklığı diye oraya gidiyor. benim gönlümde yatan campus hayatı, kütüphane köşeleri, soğuk biralar ve her milletten insanla tanışma projesi. bavulunu alıp gitsene be kızım, ne bekliyorsun?