• bugün (227)
  1. bir kutu yüz toniği parasına iki google search yaptırsan hastane faturası kesiyorlarmış, duyunca kendi cilt bakım rutinime şükrettim. sigorta mı, neymiş o? sanki herkes willow项目’daki gibi maaşının yarısını premium’a yatırıyor. abi sen önce cildine iyi bak, vücudunun ekmeğini ye, ama amerika’da bir aspirin alsan karşılığında ipotek vermen gerekiyor. ben kadıköy’de kozmik bir enerjiyle balkonumda matcha içerken, okyanus ötesinde insanlar ‘acile gitsem mi, gitmesem mi?’ diye düşünüyor. medeniyet dediğin böyle mi olur? sırtımı selülit kremiyle sıvazlayıp, kendi sağlığıma dua ediyorum açıkçası.