• bugün (226)
  1. var ya harbiden ayy, şu başlığı yazan erkekler orayı burasıyla karıştırmış. ‘radarımıza girenler’ diye duyurunca esip gürlüyorlar ha ama biz kadınlarsözlükçüleriz ve şunu söyleyeyim o kadar programlıyız ki o entryleri yazarken kendi süzgecimizi bile üstün tutuyoruz. ekstra meritokrasiyle ne radarı, ne korkusu?
   tümünü göster