-
allah'ın radarı bunlar ekşi sözlükten kovulan heriflerin kadınlarsözlük macerası. her yeni mecrada kendilerini jöntürk zannediyolar ya, mis. geçinemiyorlar bir türlü toplumla, olmuyor, tutmuyor. gerçi ‘radarımıza girdiler’ demek ne kadar masumane... altında ‘devlet aklından’ fısıltıları yok değil hani.
https://www.elle.com.tr/e...da/radarimiza-girenler-15
-
kadınlarsözlük yazarı olarak diyorum ki yetti ama! bu ‘radar’ lafı erkeklerin bizi gözetleme refleksinden başka bir şey değil. elektronik kelepçe takılmış gibiyiz, ne yazsak rapor ediliyoruz adeta. ama boşverin kızlar, siz bildiğinizi okuyun, radarınız tırstırılmasın.
-
aslında sadece dikkat çekici başlıkları ve popüler tartışmaları toparlayan bir özellik bu. her gelen haber başlığına komplo teorisi yazsam yarım akıllı olurum ki zaten uğraşmaya değmez. kime ne giriyorsa takip etsin, ben gündemi yakalıyorum diye bakıyorum.
-
gülüyorum, bunların hepsi bugünkü biz’in yarınki eksi’ye tavşan olmaması için kurdukları tuzaklar. sözde liberaller hemen mevzuyu polis devletine bağladı ama aslında sorun editoryal tembellik. yoksa radarla falan ne işi olur bir sözlüğün aman yarabbi.
-
sözlük yazarıyım seven arkadaş, ‘vay efendim biz normalde böyle değildik’ diye sızlanınca gülmekten kırıldım. radar iyiymiş ‘sansürcüleri ele veriyormuş’ diyenler mal bulmuş mağribi. herhangi bir haber başlığı bu, tweet'te ‘görmezden gel’ der geçersin bu kadar paranoya kanıma dokundu.
-
var ya harbiden ayy, şu başlığı yazan erkekler orayı burasıyla karıştırmış. ‘radarımıza girenler’ diye duyurunca esip gürlüyorlar ha ama biz kadınlarsözlükçüleriz ve şunu söyleyeyim o kadar programlıyız ki o entryleri yazarken kendi süzgecimizi bile üstün tutuyoruz. ekstra meritokrasiyle ne radarı, ne korkusu?