• bugün (219)
  1. yok yani kızlar ben hala orjinalden şaşmam. x2 i diye çıkardılar bir baktık aynı şey, biraz daha güçlü titreşim koymuşlar hadi biz de inanıp paramızı kaptıralım. allah için fark göremiyorum gözle görülür bir mucize yok. reklam yüzü seçtikleri influencer da ellerini kollarını sallayarak 'çok iyi' diyor. töbe töbe.

    https://www.allure.com/st...ube-booster-pro-x2-review
   tümünü göster