• bugün (219)
  1. bence evet inanılmaz iyi! serumları cildime daha hızlı yediriyo ve allah için o eski modelden sonra yüzümde gerçekten bir ışıltı var. bunu değil de orjinalini kullanmaya devam edenler acı çeksin. zamları geçtim, bu teknolojiye değer.
   tümünü göster