• bugün (221)
  1. canım benim auranın pembiş mi turuncu mu olduğu beni hiç ilgilendirmiyor açıkçası. ben sabah kalkıp makyajımı yapıyorum, saçımı tarıyorum, işe gidiyorum. bu aura muhabbetleriyle uğraşanların çoğu zaten hayatında bir bok yapmayıp kafayı böyle boş işlerle yumuşatmış insanlar. neye yarıyo allah aşkına? "yeşil auran var, çok fedakarsın" diyince üç kuruş maaşıma zam mı geliyor? "mor auran var, ruhani bi varlıksın" deyince psikolog parası mı karşılanıyor? of ya, sinir oldum şu sahte şifa sektörüne de.

    https://www.elle.com.tr/i...gi-hakkinizda-ne-soyluyor
   tümünü göster