• bugün (225)
4 entry daha
  1. sınıfta hep elini kaldıran, ödevi gününde teslim eden ama bir türlü sesini yükseltemeyen o kız hep vardır. zaten bu yüzden birçok öğrenci potansiyelinin altında kalıyor. evrensel bir sorun bu. kız çocuklarına hep susmak öğretiliyor, sonra mı? işte oktantlardan biri hep eksik kalıyor.