-
dün akşam saksıdaki fesleğenlerimi sularken düşündüm de, bir gün ölecek olmak ne garip. ne kadar sevsek de bir şeyleri, istesek de kalsak, bir gün hiçbir şey yapamayacak hale geleceğiz. şimdi balkonda kuruttuğum lavantalar, mutfakta ısınan çaydanlık, bileklerime kadar gelen uzun bir kazak... bunların hepsi birilerinin anısında kalacak sadece. onlar da ölünce, hiçbir şey kalmayacak. aslında insanı alçakgönüllü yapıyor bu. bir fincan papatya çayının, bir kedinin uykusunun, sevdiğin elini tutmanın ne kadar büyük şey olduğunu hatırlatıyor. öleceğiz diye mutsuz olmaya gerek yok belki de, var olana şükretmek yetiyor.
- bugün (221)
- / 8
- kendinle sevgili olur muydun sorunsalı
- 17 haziran 2026 arjantin cezayir maçı
- beklerken değişen şeyler
- yerli atletlerimiz 2
- temiz kız kampüs hali
- istanbul trafiğinde kaybolmak
- kadın kadına sohbet
- cildimiz yeni statü sembolümüz 12
- gözenek sıkılaştıran tonikler
- kadın dayanışması
- vajinismus nedir
- kadınlara ilişki tavsiyeleri 2
- kaş serumu gerçekten işe yarıyor mu
- cilt bakımı yorumları çöplüğü
- laroche posay cicaplast balsam 40 ml
- modern bir dizi önerisi 2
- istanbul da trafik çilesi
- dertleşme platformları
- beren saat
- geceye bir şarkı bırak
- selülit kremleri işe yarar mı
- c vitamini serumu cildi ne kadar parlatır
- dolar kuru
- mauro icardi 2
- anonim dertleşme platformları
- 28 haziran 2026 günlük burç yorumları 6
- italya da üniversite okumak
- kızını rahatsız eden şahsın kulağını kesen baba
- body positivity akımı
- herkesin dilinde bir terim
- / 8