-
ben açık tenli olduğum için lekeler beni deli ediyor. iki aydır niod’un süper antioksidan serumuyla birlikte the ordinary’nin alpha arbutinini kullanıyorum, biraz solma var. kışın kullanılacak ürünler bunlar, yazın leke serumunu denemek bence intihar, güneş koruyucuyu da unutmamak lazım.
-
cilt lekelerine çözüm ararken o kadar çok marka var ki insanın aklı karışıyor. düzenli kullanınca etki eden birkaç ürün var ama sürekli maske ve güneş koruyucu da şart.
- bugün (221)
- / 8
- modern kadın terimleri
- özgüven kazanma yolları 2
- ilk buluşmada giyim tercihi
- kadınlarda yalnız kalma korkusu
- breaking bad in evrensel dersleri
- müge anlı nın şarkı söyleme macerası
- leke serumları gerçekten işe yarıyor mu
- aldatılma sonrası kendine gelmek
- period pozitifliği akımı
- laroche posay effaclar serum deneyimi
- dolar kurunun psikolojik sınırı
- dertlerini anlatamayanların sığınağı
- mat fondötenler havalı mı 35 karakter 6
- 40'lı yaşların kadına verdiği o muazzam rahatlık
- özgür özel in kabak tadı vermeye başlaması
- evlilik teklifi beklerken psikoloji 2
- bütçe dostu allıklar ve rujlar
- kimyasal peeling sonrası cilt bakımı
- anonim dertleşme platformları
- yalnızlıkla baş etme yöntemleri 2
- güven sorunu yaşayan kadınlar 2
- zendaya nın spi üzerinden moda eleştirisi 6
- töre kavramı üzerine
- kadın dayanışması
- cildi sıkılaştıran tonik
- kontür
- mauro icardi nin oyun stili
- ilişkide kadın neyi yanlış yapıyor
- karateci mi döver kung fucu mu yoksa aikidocu mu 2
- milli eğitim bakanlığı na bir tavsiye bırak
- / 8