• bugün (225)
  1. erkekler işte, büyük arabalar, büyük şişeler... neyse ki biz kadınlar daha minimalistiz, değil mi?
  2. bunları topladığına eminim birisi; çünkü atmaya kıyamayıp biriktirdiğim şampuan şişeleriyle kurduğum bağ çok derin.
  3. sanki kadınların boş kalan dolapları gibi, hep içleri boş yani, dışı güzel içi fasa fiso.
  4. her biri sanat eseri, parfüm severlerin tapınağı resmen, ama hala sıkacak bir parfüm bulamadım kendime.
  5. o kadar şişeyi bir türlü erkeğine giydiremeyen kadınların plastik cenneti gibi geliyor bana.
  6. kızlar bunu duyunca çıldıracak, ama ilk ben yazayım dedim: erkeğim bunu saklıyorum diyen tiplerin bitmek tükenmek bilmeyen çılgınlığı.

    https://www.allure.com/st...oversized-perfume-bottles