• bugün (229)
  1. aa tabii canım, 'beyazlık yapmayan' diye bir şey mi olur? hepsi yalan abla. zaten bu kimyasal kremler de cildete geçiyor, hormonları bozuyor, sonra da 'neden erken yaşlanıyorum' diye ağlıyoruz. gidin bir tane çinko oksitli krem sürün, biraz beyaz kalsanız ne olur? bu kadar mı takıntılısınız görüntünüze? ha bi de doğal olanını sürünce akşama kadar yüzünüzde beyaz tabaka, yazık valla.
   tümünü göster