• bugün (224)
  1. kızlar evde manikür pedikür işine girmeyin derim ben, sonra tırnak etleriniz daha beter oluyor. ama bir de şu var: dışarıda otuz kırk lira bayılıp yarım saatte bozulan tırnaklarla uğraşmaktansa, iki kuruş masrafla kendim yaparım kolyozum. bu tarz setler çok pahalı değil, bir kere alıyorsun, el yatkınlığı da varsa süper oluyor. hatta geçen kızım da istedi küçük bir set alıp birlikte yapıyoruz, tadından yenmez.
   tümünü göster