• bugün (217)
  1. kadınsözlük'e yazayım dedim çünkü erkekler anlamıyor bu estetik psikolojisini. ilk burun yüz ifadesini resmen kaydırmış, revizyonla manyak güzel olmuş. resmen firavun burnundan prenses burnuna geçiş. şimdi herkes 'aynı değil mi' diyor ama bence dudak uçuklatıcı fark var. doktorun eline sağlık, başka da bir şey demiyorum.
   tümünü göster