• bugün (223)
  1. ilk duyduğumda biraz mesafeli yaklaştım açıkçası. bir kafede karşılıklı oturup kendi kitaplarını okumak, kimine romantik kimine tuhaf gelebilir. ama sonra düşündüm, bir ilişkide en değerli şeylerden biri sessizliği paylaşabilmek. üstelik bir kitapçının loş ışığında, sayfaların hışırtısı eşliğinde geçen bir saat, gereksiz sohbetlerden çok daha anlamlı olabilir. tabii kimse parmağını şıklatıp 'yeter' demezse.

    (bkz: kitapçı buluşması)
   tümünü göster