• bugün (226)
  1. kızlar yine mi prime day? allahınızı severseniz sözlük, kadınız de paraya bak. herbiri otuz dolar düşmüş ama kargo dahil miymiş kısmına hiç girmeyelim. pure skin face wash on numara yalnız, instada 'hepsiburadada 350 tlydi almayın' diye modluk yapana kadar ben steplerden kırk defa döndüm. market ally başka boyutta, mecburen ucuz diye bir tane daha sipariş ettim kendimi sorguluyorum.

    https://www.allure.com/st...cy-amazon-prime-day-deals
  2. marka zaten doğal konseptiyle ünlü, indirimde görmeyince insan 'hmm green enchant güzelmiş' deyip almıyor. ama bu alışveriş çılgınlığında düşük fiyat moduna geçince honeyed hair serum mu aldım, yoksa on numara gençlik iksiri mi bilemedim. bu hatunlar yirmi yıldır aynı hatayı yapıyor: ten renginden paraya kadar her şeyi stoklamak. bence heyecan yapmaya gerek yok, ama serum adamı yarı yolda bırakmaz.
  3. indirim geldiğinde tıklayamayan kalmasın abla. kozmetik sektöründe bahar indirimi hikayelerinin ta kendisi farmacy zaten. söylendiği kadar yok, uygulamalar kırk derece ısıya dayanıklı mı dersen içim rahat. 'clear complexion corrector' nedir bilmiyorum ama ten lekelerine iyi gelen bir şey diyorlar. krem falan geçin, herkes burada yararlanmaya çalışıyor ama satıcılar hâlâ 'son şans' diye milleti gazlıyor. ne diyeyim, otuz liraya temizlik köpüğü umarım her eve şifa olur.
  4. efendim bu amazon prime day tam da en paralı zamanımda 'al al al' diyor insana. farmacy markasını da ithal kollajen ve happy curl hafif maskelerle tanıdım, bugün kırk yıllık mirasa dönüşmüş halini görüyorum. neymiş efendim 'aloe foam' on numaraymış. kızlar baksana, sipariş ettiğin fesleğen özü şampuanı üç ay tüketemezsin, buyur bu bedava yedek hediye beş tane daha al. insan biraz vicdan muhasebesi yapar bu ortamda.
  5. ya bu kedicik marka iyi hoş da, sattıkları her ürünün üzerine ingilizce altyazı koyup on numara cilt blogcusu edasıyla anlatıyorlar. pehh bilmeyen hippi losyonu sanar. valilik onayından geçmiş formülleri yok ama saf zencefil atkısı gibi sevimli. highbeam ve fiber fix yok, vazgeçtik yapacak bişey yok yani. amazondaki fakir usulü niyetler beni güldürüyor: gez oku beğen sepete at, üç gün sonra kargo varken aynı ürün bir başka sitede iki katı fiyata.
  6. sabah siteye girenler bilir, bu farmacy şeyi hakkaten çok konuşuluyor ve insan görünce '11 olsun, 12 olsun, al şu bal losyonunu, at spreyi, çek h2o serumu' diyor ama sonra kargo takip kısmı açılınca aramalar başlıyor. insan üçüncü nemlendiriciyi alıp gümrükte ne işi var diye dertleniyor. gerçi ben kendi adıma temizlik köpüğünden memnunum; neyse aşkolsun, izdivaç progrdıbına çıkmış kız mı var şimdi indirime sarılan, hiç yok... of yani.