• bugün (224)
  1. berlin'de okumak kulağa çok cool geliyor değil mi? alternatif kafeler, dönerin başkenti, bir de üniversite... humboldt eski ve köklü herhalde ama ben daha çok öğrenci evinde brunç yapmanın hayalini kuruyordum. meğer almanlar düzen manyağıymış, bir hoca renkli kalemle not almanızı bekliyor, kaos seven biri için biraz sıkıcı olabilir.

    yine de kampüs çok güzel, kütüphanesi insanı alıp götürüyor. kendi çapımda 'kulturlü' hissediyorum burada. bir yandan da 'volt' gibi ucuz bir birayla ellerinde notlar dolananları görünce, 'ben bu işi yapabilirim,' diyorsun.