• bugün (214)
  1. ilişki bittiğinde beynin adeta bir detoks sürecine giriyor, o ‘acaba arasam mı’ hissini yenmenin tek yolu kendine yeni bir tutku bulmak. kariyerine yatırım yap, spor salonuna yazıl, kim bilir belki de o terfiyle birlikte eski sevgilinin pişmanlık mesajı da gelir.
  2. ne yazık ki zamanın ve sabrın yerini tutan bir şey yok. insanın içine oturan o boşluk hissi, akşamları yorgan altında sessizce ağlamak... bunları atlatmanın kısa yolu yok. ancak kendinize küçük hedefler koymak, yeni bir hobi edinmek, güvendiğiniz bir dostla konuşmak iyileşme sürecini hızlandırabilir. bu acıyı yaşamak da insan olmanın bir parçası; kendinize zaman tanıyın, o da geçecek.